2010. április 17., szombat

Virágkosarak és sweety donutok





14 megjegyzés:

101milka írta...

śliczne

Alexandra írta...

Great work!!

Las Creaciones de Boricua írta...

Great designs, very nice!!!

Maya írta...

Juj, de szépek!!!

Ági mama írta...

Egyik szebb mint a másik!!!!

Magia da Inês írta...

Olá, amiga!
Passei para ver seu cantinho!
Amei!... São lindas!!!
Seu cantinho é criativo e agradável e seu trabalho de muito bom gosto.
Boa semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Andi írta...

Obrigado pelas palavras gentis!

Andi írta...

Thank you for the kind words!

Andi írta...

Köszönöm a kedves szavaitokat!

Gabriella írta...

Gyönyörűek! Ilyet nekem is kell fűzni! :) Tudnál abban segíteni, hogy hol találok hozzá mintát? Esetleg ha megkérnélek, nem küldenéd el nekem (persze csak ha küldhető)?! Köszönöm előre is! varga.gabriella86@gmail.com

Névtelen írta...

kedves andi,elore is bocsanat a magyar irasomal, nagyon szeretnem meg kapnu enek a viragnak a mintaiat. az en maillem:
sbs12027@012.net.il

Szikati írta...

Csodásak ezek a medálok, egy mintáért (vagy a helyért, ahol megtalálom) én is hálás lennék!

Jucus írta...

Szia Andi! Nagyon szépek a munkáid, gratulálok hozzá! A gyönygykosár medál mintáját, vagy elérhetőségét szeretném én is elkérni.
Előre is köszönöm.
Üdv: Judit

Jucus írta...

Bocsánat, virágkosár nem gyöngykosár. (A sweety donut nekem is megvan.)